خبرها و تازه‌های روزبهان

کتاب «خروج ممنوع»

کتاب «خروج ممنوع» نوشتهٔ « ژان پل سارتر» را می‌توانید از کتابفروشی روزبهان، سایت‌های فروش کتاب و دیجی‌کالا تهیه کنید.

بهرنگ اسماعیلیون مترجم نمایشنامه «خروج ممنوع»:
«در نمایشنامه «خروج ممنوع» اشخاصی به ما معرفی می‌شوند که معتقدند اشتباهی رخ داده که آن‌‌ها به جهنم آمدند. این نمایشنامه سه شخصیت دارد که در جهنم گیر کرده‌ و در ابتدا بیان می‌کنند که جایشان آنجا نیست و اشتباهی روی داده است. اما در ادامه وقتی درباره گذشته و اعمالشان حرف می‌زنند متوجه می‌شویم که جای درستی آمده‌اند.

انسان در آثار سارتر در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرد، انتخاب می‌کند و بعد براساس انتخاب‌ها مسئولیت رفتارش را می‌پذیرد. به طور کلی دیدگاه سارتر سه نشانه دارد. یکی انزوای بشر، دیگری آزادی بشر و سوم مسئولیت انسان است. سارتر معتقد است بشر در انزوای کامل است و نهایتا زمانی که می‌خواهد تصمیم بگیرد اتفاق مهمی قرار است رخ دهد انسان تنهاست. انسان این آزادی را دارد که درست انتخاب کند و این که شما چگونه انتخاب می‌کنید نشان می‌دهد که بعدها چطور زندگی می‌کنید؛ زیرا زندگی حاصل انتخاب‌های شماست و پس از انتخاب نیز باید مسئولیت آن را هم بپذیرید.»

|کتاب «خروج ممنوع» نوشتهٔ «ژان پل سارتر»، ترجمهٔ «بهرنگ اسماعیلیون»، انتشارات روزبهان. چاپ اول ۱۳۹۸، ۳۳.۰۰۰ تومان.|

معاشرت نوروزی با کتابها!
📙 بسته‌های ویژه‌ با بیش از پنجاه درصد تخفیف
📙 چهل درصد تخفیف برای همه کتابها با کد تخفیف NOWRUZ
📙 تحویل رایگان در تهران حتی در نوروز
📙 تا پایان فروردین ۹۹

#خروجممنوع #ژانپل_سارتر#بهرنگ_اسماعیلیون #نمایشنامه #تئاتر #روزبهان #انتشارات_روزبهان #نشرروزبهان #نوروز۱۳۹۹ #نوروز۹۹ #کمپین #تخفیف #کرونا #قرنطینه #فروش #ویژه

اشتراگ گذاری
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *